مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-07سياسي

توسعه در کشور به صورت نامتوازن صورت گرفته است


نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی کشور مشکل فرهنگی است، چرا که توسعه به صورت نامتوازن صورت گرفته است.

- به نقل از فرمانداری بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین نکوداشت و تجلیل از نویسندگان شهرستان بناب که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین و جمعی از نویسندگان و اهالی قلم این شهرستان ترتیب یافته بود، با بیان اینکه باید مطالبه گری بحث های فرهنگی کشور جزو موضوعات اول کشور باشد، افزود: نویسندگان و هنرمندان نسبت به مسائل و مشکلات جامعه مطالبه گر باشند.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی رسانه های مکتوب در شهرستان در کنار سایر رسانه ها و پایگاه های خبری شهرستان از آمادگی خود برای راه اندازی هفته نامه و روزنامه در سطح شهرستان بناب خبر داد.

باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر ضرورت برگزاری جشنواره نویسندگان شهرستان از انجام مراحل احداث فرهنگ سرا در این شهرستان خبرداد و گفت: امیدواریم این گونه نشست ها حداقل هر 3 ماه یک بار و برای تمام گروه های مختلف جامعه تشکیل و مسائل و موضوعات مربوطه بررسی شوند.

هرموقع اهل قلم در صحنه نبودند، مشکلات در جامعه افزایش یافته است فرماندار بناب نیز در این جلسه گفت: نویسندگان با قلم خود مشکلات جامعه را به صورت هنرمندانه به تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه در کشور به صورت نامتوازن صورت گرفته است

توسعه در کشور به صورت نامتوازن صورت گرفته است