مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-07پزشكي

واکسیناسیون گروه های هدف جدید پیگیری شود


استاندار قم از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان خواست پیگیری واکسیناسیون گروه های هدف جدید را در دستور کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی استان اظهار کرد: متأسفانه در روزهای اخیر از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی کرونایی رسیدیم و همچنین محتمل است که با توجه به رفت و آمدها از استان های همجوار و جنوبی به قم، به وضعیت قرمز هم برسیم.

وی افزود: از این رو باید نظارت ها تشدید شود، ضمن آن که از مردم خواهش می کنیم همانند گذشته و بلکه بیشتر، پروتکل ها را رعایت کنند تا مجبور با إعمال محدودیت های بیشتر نباشیم و شرمنده آنان نشویم.

استاندار قم با تاکید بر این که تلاش می شود با کمترین إعمال محدودیت ها، بیشترین نتیجه را در غلبه بر کرونا به دست آوریم خاطر نشان کرد: لازم است تا ادارات و دستگاه های استان توجه ویژه ای به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

وی با تأکید بر تشویق بیشتر مردم برای واکسیناسیون علیه کرونا، از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان خواست تا واکسیناسیون گروه های هدف جدید را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون گروه های هدف جدید پیگیری شود

واکسیناسیون گروه های هدف جدید پیگیری شود