مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-07سياسي

اعلام جزییات آزمون جامع گردشگری


ثبت نام از متقاضیان این آزمون از 12 تیرماه آغاز شده است و تا 28 تیرماه ادامه دارد و این زمان قابل تمدید نیست.

- آزمون سراسری دوره های کوتاه مدت گردشگری با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی 15 مردادماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، زاهد شفیعی ـ مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و مطالعات گردشگری ـ با اعلام این خبر گفت: ثبت نام از متقاضیان این آزمون از 12 تیرماه آغاز شده است و تا 28 تیرماه ادامه دارد و این زمان قابل تمدید نیست.

او افزود: افرادی که دوره های آموزش حضوری و یا غیرحضوری خود را پیش از این در مؤسسات آموزش گردشگری گذرانده اند برای شرکت در این آزمون باید در سامانه Edu.

tourisem.

mcth.

ir ثبت نام و تمام فرایند آن، شامل ثبت مشخصات فردی، تایید موسسه آموزشی، تایید اداره کل میراث استان و واریز وجه و نهایتاً دریافت کد رهگیری را طی کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان در صورت بروز هرگونه مشکلی در روند ثبت نام می توانند سوالات خود را علاوه بر مؤسسات آموزشی از ادارات کل استان متبوع بپرسند.

شفیعی گفت: این آزمون به صورت استانی در هفت دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری، کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات آزمون جامع گردشگری

اعلام جزییات آزمون جامع گردشگری