مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 13:402021-07-07اقتصادي

امیدواریم به زودی شاهد پایان قطع برق مشترکان خانگی باشیم


استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات قطعی برق گفت: از مردم استان عذرخواهی می کنم و امیدوارم بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بزودی شاهد پایان خاموشی برای مشترکان خانگی باشیم.

- هوشنگ بازوند در جلسه کمیته اضطراری تدوین استراتژی مدیریت بحران که به منظور پیگیری مشکلات ناشی از قطعی برق تشکیل شد، اظهار داشت: کاهش تولید برق به دلیل افت شدید بارش ها و خشکسالی اخیر سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم و صنایع شده و در این شرایط دشوار رعایت الگوهای مصرف و صرفه جویی بسیار می تواند موثر باشد.

وی افزود: علاوه بر کاهش تولید برق، موضوع استخراج رمزارزها و برخورد شدید با استفاده کنندگان غیرمجاز از برق در دستور کار نهادهای نظارتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد و انتظار داریم در این بخش با جدیت عمل شود تا امکان استفاده غیرمجاز از برق وجود نداشته باشد و مشکلات مشترکان خانگی به حداقل برسد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: رفع مشکلات مردم در اولویت کاری قرار دارد و به شرکت برق منطقه ای و توزیع برق اختیار داده ایم پس از بررسی، در صورت لزوم برق کلیه ادارات و صنایع را قطع کنند تا برق مشترکان خانگی قطع نشود.

بازوند گفت: با قطع برق در برخی محله ها در شهرها و روستاها شاهد قطع آب هم هستیم و باید شرایط مردم را درک کنیم و بر این اساس در کمیته ای پیشنهادات شرکت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم به زودی شاهد پایان قطع برق مشترکان خانگی باشیم

امیدواریم به زودی شاهد پایان قطع برق مشترکان خانگی باشیم