مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 14:452021-07-07سياسي

شاهد نگاه نامهربانانه ای به شهرستان های جنوبی بوشهر هستیم


نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در اعتبارات استانی، نگاه نامهربانانه ای به شهرستان های جنوبی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و پیشرفت هر مجموعه ای بر اساس اعتباری است که برای آن در نظر گرفته می شود و وقتی دستگاه ها از اعتبار کافی برخوردار باشند بویژه در بحث تجهیزات ادارات، بهتر به مردم خدمات رسانی می شود.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در خورخان بردخون در 2 یا 3 ماه آینده افتتاح خواهد شذ همچنین جدای از این، اعتبارات کلان خوبی برای جاده وفاق و سایر مسیرها جذب کرده ایم.

  این نماینده گفت: گاهی اوقات در مرکز استان اعتباراتی چون عوارض آلایندگی و ارزش افزوده را هم پای اعتبارات جنوب استان محاسبه کرده و به همین خاطر در اعتبارات استانی، نگاه نامهربانانه ای به شهرستان های جنوبی صورت می گیرد.

  احمدی تصریح کرد: ما نگاه ویژه ای به حوزه آب داریم و امسال بودجه ملی خاصی برای بحث تنش آبی در شهرستان دیر که نیازمند است در نظر گرفته ایم.

  نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم با رایزنی هایی که با وزیر نیرو داشته ایم در هفته آینده مجوز آبشیرین کن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد نگاه نامهربانانه ای به شهرستان های جنوبی بوشهر هستیم

شاهد نگاه نامهربانانه ای به شهرستان های جنوبی بوشهر هستیم