مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 14:552021-07-07سياسي

دانشگاه مهم ترین ابزار برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی هستند


دبیر هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه های استان بوشهر گفت: دانشگاه هم در بعد انسان سازی هم در بعد تولید علم و فناورری مهم ترین ابزار دست نظام برای رسیدن به هدف غایی یعنی تمدن نوین اسلامی هستند.

- ایسنا/بوشهر دبیر هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه های استان بوشهر گفت: دانشگاه هم در بعد انسان سازی هم در بعد تولید علم و فناورری مهم ترین ابزار دست نظام برای رسیدن به هدف غایی یعنی تمدن نوین اسلامی هستند.

دکتر مرادعلی فولادوند بیان کرد: ظهور و بروز انقلاب اسلامی در این قرن اثرگذارترین و مهم ترین پدیده سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این قرن بوده که این انقلاب با تمامی انقلاب های جهان تفاوت ماهیتی داشته است.

وب خاطر نشان کرد: انقلاب حاضرمدعی بود که یک نظریه جدید برای جامعه در همه ابعاد از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به گونه دیگری قرار است اجرا کند.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: آنچه بر این نظریه حاکم بوده خود استقلال و اتکایی آحاد مردم جامعه است که قرار بوده این انقلاب را برای جامعه ایجاد کند.

بر مبنای این نظریه ما باید بتوانیم انسانی را در جامعه داشته باشیم که طبق دین ما به حداکثر بهره بری انسانی خود رسیده باشد.

فولادوند اظهار کرد:این انسان در چهارچوب این نظام و حکومت باید بتواند یک تمدن جدید ایجاد کند که رهبر اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه مهم ترین ابزار برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی هستند

دانشگاه مهم ترین ابزار برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی هستند