مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 16:352021-07-07بين الملل

هیئتی فرانسوی ـ آمریکایی برای بررسی بحران لبنان به عربستان می رود


سفارت فرانسه در بیروت خبر داد که مسؤولان پرونده لبنان در فرانسه و آمریکا برای بررسی بحران سیاسی لبنان به عربستان سعودی سفر می کنند.

- سفارت فرانسه در بیروت خبر داد که مسؤولان پرونده لبنان در فرانسه و آمریکا برای بررسی بحران سیاسی لبنان به عربستان سعودی سفر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، سفارت فرانسه در بیروت خبر داد که مسؤولان پرونده لبنان در فرانسه و آمریکا فردا (پنج شنبه) برای بررسی بحران سیاسی لبنان به عربستان سعودی سفر می کنند.

در بیانیه رسمی این سفارت خانه آمده که سفر این مقامات در زمانی انجام می شود که مردم لبنان با کمبود و افزایش شدید قیمت کالاهای اساسی مواجه اند.

این بیانیه افزوده که نماینده فرانسه در این سفر برای مقامات عربستان درباره اهمیت تشکیل دولتی قابل قبول و مؤثر در لبنان به منظور اجرای اصلاحات ضروری مذاکره خواهد کرد.

براساس این بیانیه فرانسه و آمریکا خواستار افزایش فشار بر مقامات لبنانی در راستای رسیدن به راه حلی برای بحران در این کشور هستند.

با وجود گذشت حدود 11 ماه از استعفای دولت حسان دیاب در پی انفجار بندر بیروت، نیروهای سیاسی لبنان نتوانسته اند بر سر تشکیل دولت جدید در این کشور به توافق برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئتی فرانسوی ـ آمریکایی برای بررسی بحران لبنان به عربستان می رود

هیئتی فرانسوی ـ آمریکایی برای بررسی بحران لبنان به عربستان می رود