مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 16:502021-07-07اقتصادي

جمع آوری 105 دستگاه ماینر غیرمجاز در سقز


میزان مصرف برق در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

- مدیر اداره توزیع برق سقز کردستان گفت: 105 دستگاه ماینر غیر مجاز در شهرستان سقز کشف و جمع آوری شد که فقط 41 مورد آن در شهر صاحب بوده است.

یه گزارش ایرنا؛ عبدالله ابراهیمی عصر چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: گرچه بخشی از برق شهرستان به دلیل نامناسب بودن زیرساخت های شبکه، هدر می رود و سالانه از طریق تبدیل سیم های لخت به کابل خودنگهدار این موضوع تا اندزاه ای جبران می شود ولی با این وجود شاهد تلفات فنی و غیرفنی هستیم.

وی با بیان اینکه گرمای هوا و افزایش مصرف، دو عامل اصلی خاموشی ها است، افزود: میزان مصرف برق در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه 105 ماینر غیر مجاز در شهرستان سقز جمع آوری شد که فقط 41 مورد آن در قالب مزرعه در شهر صاحب بوده از شهروندان خواست با توجه به مصرف بیش از حد برق، ماینرهای غیرمجاز را به اداره برق اطلاع دهند و در قبال آن، هدیه دریافت کنند.

ابراهیمی خروج نیروگاه های آبی از مدار تولید برق به دلیل کاهش سطح آب ناشی از خشکسالی و بارندگی و ضرورت تامین آب به عنوان اولویت اول کشور را از دیگر دلایل اصلی کاهش تولید برق و در نتیجه افزایش خاموشی ها برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 105 دستگاه ماینر غیرمجاز در سقز

جمع آوری 105 دستگاه ماینر غیرمجاز در سقز