مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-07پزشكي

لرستان، پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در بیمه سلامت همگانی شد


استان به عنوان پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در بیمه سلامت همگانی انتخاب شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: استان به عنوان پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در بیمه سلامت همگانی انتخاب شد.

شاهدخت فتحی بیرانوند در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان که امروز 16 تیرماه برگزار شد، با اشاره به اینکه لرستان به عنوان پایلوت طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمه سلامت همگانی انتخاب شده است، اظهار کرد: در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر استان دارندگان دفترچه بیمه سلامت همگانی صاحب پزشک خانواده خواهد شد که در این راستا توانسته ایم با تلاش های زیاد در حمایت از بیمه شدگان صندوق بیمه همگانی، لرستان را به عنوان پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده انتخاب شود.

وی تصریح کرد: بیمه سلامت لرستان با تحت پوشش قرار دادن یک میلیون و 70 هزار نفر حدود 60 درصد جمعیت استان را پوشش می دهد ازآنجاکه بیمه سلامت پنج صندوق بیمه ای را پوشش می دهد، حدود 203 هزار نفر جمعیت بیمه صندوق همگانی در سطح استان هستند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بیان کرد: صندوق بیمه همگانی در سال 93 برای افرادی که فاقد دفترچه هستند شروع به کار شده و قانون گذار ارائه خدمات را منوط در مراکز دولتی دانشگاهی کرده است، اگر دارندگان این دفترچه به مراکز خصوصی مراجعه کنند خدماتی دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان، پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در بیمه سلامت همگانی شد

لرستان، پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در بیمه سلامت همگانی شد