مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 18:152021-07-07ورزشي

باخت ایران جوان در اهواز/ امید گناوه لیگ را با شکستی خانگی پایان داد


تیم فوتبال امید گناوه در هفته بیست و ششم لیگ دسته دوم کشور و در گروه نخست این رقابت ها با قبول شکستی خانگی مقابل حریف تهرانی خود به لیگ پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته بیست و ششم همزمان امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه آغاز شد که در حساس ترین بازی این هفته و در ورزشگاه شهید سراجی گناوه تیم امید این شهر به مصاف ویستا توربین تهران رفت.

تیم تهرانی که برای صعود به لیگ دسته اول کشور چاره ای جز برد نداشت بازی را هجومی آغاز کرد و با دو گل مسعود غفاری و مرتضی نگهداری از میزبان خود جلو افتاد اما در دقایق پایانی این دیدار مرصاد فلاح نژاد موفق شد یکی از گل ها را جبران کند تا این نتیجه تا پایان باقی بماند و با توجه به تساوی خانگی شهرداری همدان این ویستا توربین بود که به عنوان تیم دوم گروه نخست راهی پلی آف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تیم فوتبال ایران جوان بوشهر دیگر نماینده استان نیز امشب در اهواز مقابل میزبان خود ملی حفاری بازی را واگذار کرد که در این دیدار حمیدرضا نادری تک گل قرمزهای بوشهری را به ثمر رساند.

در پایان رقابت های لیگ دسته دوم کشور و در گروه نخست تیم فوتبال ایران جوان بوشهر با 33 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت و امید گناوه نیز با 30 امتیاز جایگاه دهم را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت ایران جوان در اهواز/ امید گناوه لیگ را با شکستی خانگی پایان داد

باخت ایران جوان در اهواز/ امید گناوه لیگ را با شکستی خانگی پایان داد