مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 18:552021-07-07سياسي

ارسال 100 اثر به کنگره منطقه ای ماه غریبستان / تمدید مهلت ارسال آثار


معاون فرهنگی ارشاد لرستان از تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره منطقه ای ماه غریبستان تا 31 تیرماه خبر داد و گفت: تاکنون یکصد اثر به دبیرخانه این کنگره منطقه ای ارسال شده است.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی ارشاد لرستان از تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره منطقه ای ماه غریبستان تا 31 تیرماه خبر داد و گفت: تاکنون یکصد اثر به دبیرخانه این کنگره منطقه ای ارسال شده است.

رضا نیازی 16 تیرماه، از تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره منطقه ای ماه غریبستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست هنرمندان و اینکه مهلت ارسال آثار به این کنگره با ایام انتخابات و شلوغی فضای مجازی مقارن شد، لذا مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره که تا پانزدهم تیرماه جاری اعلام شده بود، تا 31 تیرماه تمدید می شود.

وی با اشاره به ارسال یکصد اثر از هنرمندان منطقه غرب کشور به دبیرخانه این کنگره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اضافه کرد: کنگره منطقه ای ماه غریبستان با موضوع سیره امام علی(ع) با حضور استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد برگزار می شود که از اهداف برگزاری این کنگره منطقه ای می توان به ترویج و توسعه فرهنگ دینی و علوی با محوریت نهج البلاغه، زنده نگه داشتن معارف ولایت علوی و واقعه غدیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 100 اثر به کنگره منطقه ای ماه غریبستان / تمدید مهلت ارسال آثار

ارسال 100 اثر به کنگره منطقه ای ماه غریبستان / تمدید مهلت ارسال آثار