مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 19:052021-07-07سياسي

ثبت 800 مسئله در مهرواره محله همدل لرستان


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از ثبت 800 مسئله در مهرواره محله همدل این استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از ثبت 800 مسئله در مهرواره محله همدل این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی با بیان اینکه مهرواره محله همدل طرحی برای حل مشکلات محلات با جذب مشارکت مردمی است، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه این مدل جدید تلاش می کند تا حل مشکلات حوزه های مختلف محلات و شهرها توسط خود شهروندان شناسایی شده و برای رفع این مشکلات مدل گفتمانی حل مسئله را نهادینه کند تا بدون دغدغه مسائل یاد شده برطرف و زمینه توسعه در ابعاد مختلف مهیا شود.

وی از ثبت 800 مسئله در مهرواره محله همدل لرستان خبر داد و افزود: حدود 800 مسئله و مشکل توسط مردم با اجرای طرح مهرواره محله همدل در این استان ثبت شده است.

غلامی با بیان اینکه این طرح در سه بخش شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود و در نهایت به سه برگزیده کشوری که بهترین راهکار عملی برای رفع بزرگ ترین مشکل اعلام شده هر کدام 200 میلیون تومان اهدا می شود، ادامه داد: از اهداف برگزاری این جشنواره می توان به کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری، ایجاد امید در اجتماع اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 800 مسئله در مهرواره محله همدل لرستان

ثبت 800 مسئله در مهرواره محله همدل لرستان