مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 19:052021-07-07سياسي

تاکید بر ساخت اولین مهدکودک در زندان ساری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران طی بازدید از کانون اصلاح و تربیت و زندان ساری که به همراه مدیرکل زندان های مازندران انجام شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های مازندران، مفید غلامی راد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران طی بازدید از کانون اصلاح و تربیت و زندان ساری که به همراه مدیرکل زندان های مازندران انجام شد، بر همکاری های لازم در تکمیل پروژه های نیمه کاره و ساخت مهد کودک در زندان ساری تأکید کرد.

وی همچنین بر بر اهمیت بررسی های کارشناسانه و ایجاد فضای ندامتگاهی مناسب جهت نگهداری و انجام اقدامات اصلاحی و تربیتی تأکید کرد و در خصوص تأمین اعتبار قول همکاری داد.

   غلامی راد ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی و تربیتی، کارگاه های اشتغال، حرفه آموزی و مرکز مراقبت الکترونیکی مستقر در کانون و پروژه نیمه کاره و در دست اقدام زندان نسوان و بازداشتگاه مرکزی با زندانیان گفت وگو کرد .

علی استادی مدیرکل زندان های استان در این دیدار با اشاره به اقدامات فرهنگی و تربیتی و خدمات قضایی و مددکاری گفت: سیاست سازمان زندان ها تحقق شعار سازمانی که همانا آیه شریفه و من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا و تبدیل زندان ها و مراکز تأمینی و تربیتی به آموزشگاه نیکی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ساخت اولین مهدکودک در زندان ساری

تاکید بر ساخت اولین مهدکودک در زندان ساری