مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 20:152021-07-07سياسي

برگزاری همایش ملی نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی با حضور وزیر ارشاد


همایش ملی نکوداشت آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی چهارشنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری همایش ملی نکوداشت آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی اظهار کرد: 17 تیرماه گام نخست برگزاری همایش ملی نکوداشت آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شاهرود برداشته می شود.

وی بر توجه ویژه به این همایش و شناساندن آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی، مرجع تقلید شیعیان جهان تأکید کرد و افزود: افتخار شاهرود و روستای قلعه آقا عبدالله چنین مرواریدی است که دل پروراند.

فرماندار شهرستان شاهرود بیان کرد: امروز آیت الله حسینی شاهرودی به عنوان یک شاخص و مرجع است که زودتر از اینها باید شناخته و شناسانده می شد و این فرصتی برای شناساندن این ظرفیت نامدار استان به کشور و جهان است.

جلالی با اشاره به بیمارستان آیت الله حسینی شاهرودی که سال هاست در دست احداث قرار دارد، گفت: با تلاشی که شده قرار است این بیمارستان در دو سال آینده با تخصیص بودجه به بهره برداری برسد.

وی بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در همایش ملی نکوداشت آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی تأکید کرد و گفت: رسانه ها باید در این مسیر کمک و تلاش کنند مردم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی با حضور وزیر ارشاد

برگزاری همایش ملی نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی با حضور وزیر ارشاد