مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 02:002021-07-07ورزشي

گفت وگوی خودمانی مربی تیم ملی دو و میدانی با ایسنا


شاگردان داریوش صمیمی باوجود کمبودها و بی مهری ها در عرصه های ملی و بین المللی افتخار آفرین بوده اند و قطعا هیچ کدام از مسائل و مشکلات نیز مانع افتخارآفرینی این ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی نخواهد شد، - این مربی تیم ملی دو و میدانی از تبعیض بین رشته های ورزشی گلایه دارد و خواستار حمایت جدی مسئولان از مدال آوران در این رشته ورزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزرش دو و میدانی یکی از ناب ترین و اصیل ترین ورزش های موجود در جهان محسوب می شود، همچنین سابقه این ورزش به المپیک باستانی یونانیان می رسد، این ورزش عموما به صورت انفرادی انجام می شود و زیرشاخه های بسیاری دارد.

داریوش صمیمی شلمزاری- رییس هیات دو و میدانی چهارمحال و بختیاری، یکی از مربیان تیم ملی دو و میدانی در کشور است، از افتخارات این وزرشکار اهل شلمزار می توان به عضویت در کمیته پرتاب های فدراسیون دو و میدانی ایران نیز اشاره کرد، شهر شلمزار در شهرستان کیار واقع شده است و می توان گفت به نوعی مهد تربیت ورزشکاران در حوزه دو و میدانی در این استان و حتی کشور نیز است.

برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ورزشکاران این رشته ورزشی به میزبانی چهارمحال و بختیاری بهانه ای شد تا پای صحبت های داریوش صمیمی یکی از مربیان تیم ملی دو و میدانی بنشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی خودمانی مربی تیم ملی دو و میدانی با ایسنا

گفت وگوی خودمانی مربی تیم ملی دو و میدانی با ایسنا