مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-08اقتصادي

تدبیر خاموش در مدیریت خاموشی ها / کارهایی که دولت روحانی انجام نداد!


هر چند دلیل بحران خاموشی های دو سال اخیر و به ویژه ابتدای تابستان 1400 را به غیر از بهانه های دم دستی چون افزایش مصرف برق بواسطه رشد چشمگیر رمزارزها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سریال قطعی های برق چند روزی است که در سراسر کشور و به تبع آن در آذربایجان شرقی و تبریز دوباره از سر گرفته شده اما چیزی که این بار بیش از دفعات قبلی آزار دهنده است خاموشی های بی حساب و کتاب و چندین و چند ساعتیِ چند باره در طول روز است.

وضعیت خاموشی های اخیر تا جایی وخیم شده که رییس جمهور با برخی از از وزرایش از جمله وزیر نیرو جلسه ای را برای بررسی وضعیت قطعی های چند روز گذشته! تشکیل می دهد و تنها نتیجه آن می شود تاکید بر لزوم قطعی های از پیش اعلام شده است.

البته در این میان جناب رییس جمهور نکته ای را نیز متذکر می شود و آن هم اینکه ایشان نمونه هایی از قطعی های یهویی 24 ساعته برق را در کشورهای اروپایی سراغ دارند و به همین دلیل به نظر می رسد مشترکان برق وطنی از قطعی های چند ساعته و آن هم چند بار در طول شبانه روز نباید چندان گله مند شوند.

در این میان استانداری آذربایجان شرقی نیز در جلسه ای به بررسی راهکارهای مدیریت بحران فعلی در حوزه آب و برق استان پرداخته و محمدرضا پورمحمدی در مقام استاندار، با اشاره به اهمیت و حساسیت مسأله قطعی برق برای مردم، اظهار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر خاموش در مدیریت خاموشی ها / کارهایی که دولت روحانی انجام نداد!

تدبیر خاموش در مدیریت خاموشی ها / کارهایی که دولت روحانی انجام نداد!