مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-08اجتماعي

آقا معلم طرح کوچ را ابتدا روی خودش تمرین کرد/ مازندران چاق ترین استان کشور


عبدلی مدیر مدرسه جهان تربیت آمل با شنیدن خبر رتبه مازندران در بحث چاقی به این نتیجه رسید که از خودش شروع کند کنون با گذشت حدود پنج ماه به تبعیت از تناسب اندام وی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، خبرهای مختلفی از مهربانی خانواده به اشتراک گذاشت که اکنون با گذشت حدود پنج ماه به تبعیت از تناسب اندام وی،دانش آموزان مدرسه هم شروع به انجام ورزش روزانه و برگشتن به فرم نرمال وزن خود کردند.

میلاد عبدلی، مدیر مدرسه جهان تربیت آمل خیّر، مجری و خلاق بوده که هر روز در پیج خود ساعت پیاده روی ورزش و ایجاد انگیزه برای کاهش وزن می گذارند.

*جرقه ای که با کمک طرح کوچ زده شد با آمدن طرح کوچ و  با توجه به شرایط مجازی جرقه ای در ذهنش به صدا درآمد و اول انگشت اشاره را به سمت خودش گرفت کم کم کاهش وزن گرفت به طوری که با ادامه ورزش درد مفاصل پایش از بین رفت و به صورت حرفه ای ورزش را ادامه داد.

با ادامه ورزش طی پنج ماه گذشته واقعا حالش خوب شد به طوری که  وزن از 153 کیلوگرم الان به 110 کیلوگرم رسید.

میلاد عبدلی، مدیر مدرسه جهان تربیت آمل  در این باره در گفت وگو با فارس می گوید: من و دنیایی مملو از وزن زیاد شدیدا به هم وابسته بودیم به این دلیل هم آنها مهمانانی خوب و هم من میزبان و مهمان نواز عالی برای آنان بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقا معلم طرح کوچ را ابتدا روی خودش تمرین کرد/ مازندران چاق ترین استان کشور

آقا معلم طرح کوچ را ابتدا روی خودش تمرین کرد/ مازندران چاق ترین استان کشور