مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-08اقتصادي

مصرف روزانه 950مگاوات برق در کردستان/ ظرفیت تولید در دولت فعلی افزایش نداشت


مصرف روزانه مشترکین برق استان کردستان در طول شب 520 و در طول روز 430 مگاوات است.

- هیوا لهونیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:  685 هزار مشترک در بخش های مختلف اداری، خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت برق کردستان بهره مند هستند.

وی میانگین مصرف برق در استان را در طول شب 520 و در طول روز 430 مگاوات عنوان کرد و افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته و اطلاعات موجود بیش از 50 مگاوات مصرف برق استان را ماینرهای غیرمجاز به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت برق کردستان تصریح کرد: به صورت نگران کننده ای به دلیل وضعیت آب و هوایی با افزایش مصرف برق و کاهش تولید آن در کشور مواجه هستیم که اگر نتوانیم به درستی این وضعیت را مدیریت کنیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی به برخی موانع و محدودیت های سد راه شرکت برق استان در خارج کردن برخی نقاط از مدار به دلیل واقع شدن بخش های حیاتی و مهم گفت: اگرچه تمام توان خود را به کار گرفته ایم که میزان خاموشی ها را به صورت عادلانه ما بین مشترکان تقسیم کنیم اما در این زمینه استثناءهایی وجود دارد.

بیمارستان های کردستان سیستم برق اضطراری مناسب ندارند وی اذعان کرد: برق مراکز بیمارستانی، اینترنتی و ایستگاه های پمپاژ آب با توجه به شرایط حساسی که دارند نمی توان بیشتر از نیم ساعت خاموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه 950مگاوات برق در کردستان/ ظرفیت تولید در دولت فعلی افزایش نداشت

مصرف روزانه 950مگاوات برق در کردستان/ ظرفیت تولید در دولت فعلی افزایش نداشت