مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-08سياسي

قرچک با 300 هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان 79 تختخوابی دارد


شهرستان قرچک با 300 هزار جمعیت دارای یک بیمارستان 79 تختخوابی است که در سال 97 افتتاح شد و به بهره برداری رسید - ، بهمن خطیبی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح اولین مرکز سری.

تی.

اسکن قرچک طی سخنانی اظهار داشت: افتتاح مرکز سی تی اسکن و ارتقای خدمات بیمارستان اگرچه حق مردم قرچک است و باید زودتر از این صورت می گرفت، اما در هرصورت اتفاق مبارکی است که از مراجعه مردم این منطقه برای دریافت خدمات به شهرهای اطراف جلوگیری می کند.

وی افزود: شهرستان قرچک با 300 هزار جمعیت دارای یک بیمارستان 79 تختخوابی است که در سال 97 افتتاح شد و به بهره برداری رسید اما دارای کاستی هایی بود که زنجیره خدمات یکپارچه در بیمارستان را قطع می کرد و از این جمله امکانات می توان به نبود سی تی اسکن اشاره کرد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

فرماندار قرچک گفت: احداث ساختمان سی تی اسکن با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و تجهیزات سی تی اسکن 16 اسلایس نیز با هزینه ای بالغ بر 500 هزار یورو خریداری و نصب شده است.

وی گفت: با افتتاح این مرکز ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای 10 نفر در بیمارستان اعم از پزشک و متخصصان، روزانه 100 نفر می توانند از خدمات سی تی اسکن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرچک با 300 هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان 79 تختخوابی دارد

قرچک با 300 هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان 79 تختخوابی دارد