مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-08حوادث

کشف 20 دستگاه ماینر فعال از یک واحد تولیدی در آرادان


فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از کشف 20 دستگاه ماینر در حال بهره برداری از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

- محمدرضا افراد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان اظهار کرد: مأموران کلانتری 11 شهرستان آرادان با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک واحد تولیدی در حوزه استخراج ارز دیجیتال بلافاصله اقدامات اولیه و قانونی پلیس در این راستا آغاز شد.

وی با اشاره به بررسی های نخستین و تعیین صحت و سقم موضوع توسط مأموران انتظامی گفت: هماهنگی های لازم برای کشف و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز انجام شد.

افراد گفت: تیم مشترک پلیس و اداره برق آرادان در اقدامی هماهنگ به شرکت از قبل شناسایی شده در شهرک صنعتی این شهرستان اعزام که در بازدیدهای صورت گرفته مأموران 20 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در حال فعالیت از این شرکت تولیدی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از انجام اقدامات قانونی و معرفی متهم پرونده به مرجع ذیصلاح خبر داد و از تمام همشهریان خواست به منظور کوتاه کردن دست سودجویان و فرصت طلبان در حوزه برق منطقه ای، در صورت مشاهده و یا اطلاع از چنین اقداماتی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 دستگاه ماینر فعال از یک واحد تولیدی در آرادان

کشف 20 دستگاه ماینر فعال از یک واحد تولیدی در آرادان