مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-08اقتصادي

فرمانداران جانمایی طرح های سرمایه گذاری را تعیین تکلیف کنند


طرح های سرمایه گذاری که برای جانمایی به فرمانداری ها ارسال شده و طرح های ارسال شده به منابع طبیعی باید هرچه زودتر تا هفته آینده تعیین تکلیف شود.

- ، حمید ملانوری صبح پنج شنبه در ستاد توسعه خاوران اظهار کرد: اساس کار در ستاد توسعه خاوران بر این است که در حوزه سرمایه گذاری ظرفیت ها و پتانسیل ها را شناسایی کنیم و دقیق بگوییم که در چه نقطه ای از استان چه ظرفیتی وجود دارد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: می خواهیم در نهایت برای طرح های سرمایه گذاری مجوز بی نام صادر کنیم تا اگر سرمایه گذاری ورود پیدا کرد قبلاً اقدامات در حوزه آب، برق، محیط زیست و … برای مجوز انجام شده است.

ملانوری ادامه داد: همه دستگاه ها در کمیته ها و کمیسیون های ستاد خاوران عضو شده اند تا در کنار هم کار سرمایه گذار با سرعت انجام شود و روند سرمایه گذاری تسهیل شود.

وی با بیان اینکه ما به هیچ وجه رویه های قبلی بروکراسی در حوزه سرمایه گذاری که موجب دلخوری سرمایه گذار می شد را نمی پسندیم، گفت: البته ما به قانون احترام می گذاریم ولی همه دور یک میز جمع می شویم تا زمان کمتری هدر بدهیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت بحث اهلیت سنجی در حوزه سرمایه گذاری گفت: به عنوان مثال ما نمی گذاریم که معادن ما به عنوان یک ذخیره ارزشمند به دست نااهل بیفتد بلکه سرمایه گذار باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران جانمایی طرح های سرمایه گذاری را تعیین تکلیف کنند

فرمانداران جانمایی طرح های سرمایه گذاری را تعیین تکلیف کنند