مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-08اقتصادي

ممنوعیت فعالیت رمزارزها؛ تا پایان شهریورماه خاموش شوند


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هر واحد استخراج رمز ارز در استان که در حال فعالیت است، قطعا تخلف کرده چون پروانه بهره برداری ندارند.

- احسان صلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص استخراج رمزارزها، اظهار داشت: پدیده رمزاز چند سالی ست که در دنیا مطرح شده و به تبع کشور و استان ما هم درگیر این قضیه شده است.

وی با اشاره به مشکلات قطعی برق و استخراج رمزارزها، تصریح کرد: کار استخراج رمزارز در کشور امسال شروع نشده، حدود چهار پنج سال است در کشور شروع شده و قانون در خصوص این قضیه سکوت کرده بود و در واقع هیچ قانونی برای ساماندهی این فعالیت در سطح کشور نداشتیم تا اینکه وظیفه صدور مجوزهای رمزارز را به سازمان صنعت، معدن تجارت دادند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: مجوز که صادر شود یعنی شرکت شناسنامه دار باید به صورت قانونی در مکان مشخصی فعالیت خود را انجام دهد و ارزش افزوده برای کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: وقتی قانونی فعالیت کنند دیگر از تعرفه برق صنعتی و خانگی که یک دهم تعرفه صادراتی است استفاده نمی کند یعنی در این ایام باید تعرفه برق یک هزار و 800 تومان و در دیگر ایام تعرفه 900 تومان را پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فعالیت رمزارزها؛ تا پایان شهریورماه خاموش شوند

ممنوعیت فعالیت رمزارزها؛ تا پایان شهریورماه خاموش شوند