مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-08سياسي

بهسازی محورهای تاریخی گامی مهم در توسعه قم است


استاندار قم بهسازی محورهای فرهنگی و تاریخی قم را گامی مهم در توسعه شهری خواند و بر اجماع نظر درباره رویکرد تلفیقی در این پروژه ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های بهسازی محورهای فرهنگی و تاریخی قم سخن می گفت با تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه شهرداری و در رأس آن ها  شهید باکری بیان داشت: توجه بیش از پیش به اجرای پروژه های فرهنگی تاریخی شهری در قم یک ضرورت است.

وی با بیان اهمیت اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی در قم به عنوان پایگاه تشیع اضافه کرد: افتتاح پروژه های بهسازی محورهای فرهنگی و تاریخی قم گامی مهم در مسیر توسعه شهری است و این طرح ها باید تداوم یابد.

استاندار قم وجود بارگاه حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران را در قم مورد توجه قرار داد و افزود: لازم است در اجرای برنامه ها و طرح های فرهنگی و عمرانی، این اماکن متبرکه به مثابه نگین شهر مقدس قم و به عنوان محوریت کار در نظر گرفته شده و البته در این مسیر منافع و اولویت های شهروندان نیز تأمین شود.

وی با تصریح بر إعمال رویکرد تلفیقی سنتی و مدرن در اقدامات مرتبط با طرح های جامع شهری ادامه داد: با آسیب شناسی و نیازسنجی دقیق می توان الگوهای معماری را در قم و در راستای فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی محورهای تاریخی گامی مهم در توسعه قم است

بهسازی محورهای تاریخی گامی مهم در توسعه قم است