مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-08اجتماعي

اعلام آمادگی شرکت واگن پارس، جهت بازسازی ناوگان حمل ونقل عمومی اراک


شهردار اراک با اشاره به پایان عمر مفید ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اراک، از اعلام آمادگی شرکت واگن پارس برای بازسازی اتوبوس های ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت واگن پارس، سعید بیاتیان در بازدید از شرکت واگن پارس، اظهار کرد: این بازدید به جهت هماهنگی جهت بازسازی اتوبوس ها و ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اراک انجام گرفت.

وی با اشاره به پایان عمر مفید ناوگان حمل ونقل عمومی شهر، افزود: عمر 10 ساله ناوگان اتوبوسرانی کشور تمام شده است و نیاز به بازسازی دارند و اراک نیز از این قاعده مستثنا نیست.

شهردار اراک تصریح کرد: آخرین زمان ورود اتوبوس های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک در سال 96 بود که 50 دستگاه به ناوگان تزریق شد، اما با این وجود شرایط مطلوبی را در این ناوگان شاهد نیستیم، از طرفی با توجه به بیماری نمونه در اراک انجام دهد که در صورت تأیید نهایی، واگذاری پروژه بازسازی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل اراک به این شرکت انجام گیرد و به جای دیزل و گاز، برقی شوند.

بیاتیان بیان کرد: مسلماً برقی شدن اتوبوس ها، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی را به همراه دارد و اتوبوس ها نیز می توانند با کمک برق و شارژ، 200 کیلومتر تردد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی شرکت واگن پارس، جهت بازسازی ناوگان حمل ونقل عمومی اراک

اعلام آمادگی شرکت واگن پارس، جهت بازسازی ناوگان حمل ونقل عمومی اراک