مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-08اقتصادي

صدور مجوز بی نام برای 40 طرح سرمایه گذاری در خراسان جنوبی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: مجوز بی نام برای 40 طرح سرمایه گذاری در خراسان جنوبی صادر شده تا کار سرمایه گذاران سرعت گیرد.

- ، عیسی جعفری گیو صبح پنج شنبه در ستاد توسعه خاوران اظهارکرد: در خراسان جنوبی به تبع کشور شروع کسب و کار با مشکل رو به رو بوده است که در این راستا ستاد توسعه خاوران راه اندازی شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای این موضوع و تسهیل کار سرمایه گذار در ستاد توسعه خاوران اقدامات ارزشمندی انجام و طرح های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری شناسایی شد که در نهایت به 101 طرح رسید.

جعفری گیو ادامه داد: برای بسیاری از این طرح ها از اراضی ملی 122 قطعه زمین اختصاص دادیم و بقیه نیز در شهرک های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی هستند.

وی گفت: خوشبختانه برای 40 طرح سرمایه گذاری مجوز بی نام صادر شده است و کار آن به اتمام رسیده است که از این تعداد 10 طرح در حوزه صنعت، هفت طرح در حوزه کشاورزی، 8 طرح در حوزه منطقه ویژه اقتصادی و پنج طرح نیز در حوزه شرکت های سهامی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی یادآورشد: 17 طرح سرمایه گذاری نیز آماده مبادله تفاهم نامه است که از این تعداد 10 طرح در حوزه صمت، یک طرح در حوزه حمل و نقل، سه طرح در حوزه حمل و نقل، سه طرح در حوزه گردشگری و سه طرح نیز در حوزه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز بی نام برای 40 طرح سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

صدور مجوز بی نام برای 40 طرح سرمایه گذاری در خراسان جنوبی