مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-08اقتصادي

مداخله چین برای تثبیت قیمت فلزات


چین که بزرگترین مصرف کننده کالاها در جهان است، پس از تکمیل فروش نخستین عرضه فلزات، با هدف کنترل افزایش قیمت مواد خام، متعهد شد فلزات پایه بیشتری را از ذخایر خود عرضه کند.

- چین که بزرگترین مصرف کننده کالاها در جهان است، پس از تکمیل فروش نخستین عرضه فلزات، با هدف کنترل افزایش قیمت مواد خام، متعهد شد فلزات پایه بیشتری را از ذخایر خود عرضه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان ملی غذا و ذخایر استراتژیک چین در بیانیه ای اعلام کرد فروش بیشتری در آینده برای تضمین ثبات بازار انجام خواهد گرفت.

نخستین مجموعه فروش فلزات در بیش از یک دهه اخیر شامل 20 هزار تن مس، 30 هزار تن روی و 50 هزار تن آلومینیوم بود و از طریق یک مزایده عمومی در روز دوشنبه انجام شد.

این سازمان قیمت فروش این فلزات را اعلام نکرد.

بازار بورس فلزات شانگهای روز دوشنبه با اشاره به اطلاعات خریداران، شماری از بالاترین قیمتهای خرید پیشنهادی را گزارش کرد که شامل 67 هزار و 718 یوان (10 هزار و 474 دلار) برای هر تن مس، 18 هزار و 74 یوان برای هر تن آلومینیوم و 21 هزار و 200 یوان برای هر تن فلز روی بود که همه آنها پایین قیمت معاملات محموله های تک در بازار بودند.

چین پس از این که تورم بخش تولید در ماه مه به بالاترین حد در 13 سال اخیر صعود کرد، در راستای مهار روند رشد قیمتها، برداشت از ذخایر دولتی فلزات پایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله چین برای تثبیت قیمت فلزات

مداخله چین برای تثبیت قیمت فلزات