مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-08سياسي

حوادث شبکه برق باید سریعاً به مردم اطلاع رسانی شود


وزیر نیرو با بیان اینکه توجه به حفظ پایداری شبکه برق و کاهش خاموشی های بخش خانگی ضرورت دارد، گفت: حوادث شبکه برق باید سریعاً به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم از شرایط موجود مطلع باشند.

- وزیر نیرو با بیان اینکه توجه به حفظ پایداری شبکه برق و کاهش خاموشی های بخش خانگی ضرورت دارد، گفت: حوادث شبکه برق باید سریعاً به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم از شرایط موجود مطلع باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان صبح امروز در ستاد فرماندهی اوج بار تابستان 1400، با اشاره به آخرین وضعیت شبکه تصریح کرد: هم اکنون شبکه برق کشور در وضعیت پایدار است و تمام تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه سراسری و کاهش خاموشی های بخش خانگی باید به کار ببندیم.

وی با بیان اینکه تحمل این شرایط برای همه سخت، طاقت فرسا و سنگین است به همین دلیل نیز توافق های خوبی با نهادهای مختلف برای کمک به صنعت برق صورت گرفته است، تاکید کرد: باید حوادث در شبکه سریع به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند خاموشی های ناخواسته و ناشی از حوادث، چگونه و در چه مدتی رفع می شوند.

وزیر نیرو از توافق سازمان بسیج برای همکاری با صنعت برق و کشف مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز خبر داد و گفت: مصوبات شفافیت کامل دارند و استان ها باید با هماهنگی کامل با ستاد توانیر این مصوبات را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث شبکه برق باید سریعاً به مردم اطلاع رسانی شود

حوادث شبکه برق باید سریعاً به مردم اطلاع رسانی شود