مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-08سياسي

مرکز تجمیعی واکسیناسیون خاش راه اندازی شد


مرکز تجمیعی شماره 2 واکسیناسیون شهرستان خاش سیستان و بلوچستان مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی راه اندازی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مرکز تجمیعی شماره 2 واکسیناسیون شهرستان خاش سیستان و بلوچستان مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس بسیج جامعه پزشکی شهرستان خاش و تفتان گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز همراهی نیروهای سپاه و بسیج با کادر سلامت است که از پاییز سال گذشته شروع شد و تاکنون با قوت ادامه دارد.

دکتر رضا کرد افزود: گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با اولویت واکسیناسیون عمومی کرونا به ترتیب گروه های هدف یکی از برنامه های مشترک حوزه بهداشت و درمان و بسیج است و این مرکز دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حوزه شهرستان خاش می باشد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه همزمان با افتتاح این مرکز با استقبال خوب جمعیت بالای 60 سال مواجه شدیم و صد البته که اقناع سازی و ترغیب و همیاری سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی در مشارکت عمومی از طریق برپایی نشست های میدانی و محلات شهرستان بسیار تاثیر گذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تجمیعی واکسیناسیون خاش راه اندازی شد

مرکز تجمیعی واکسیناسیون خاش راه اندازی شد