مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-08سياسي

پیام تبریک روسای جمهور سیرالئون و نامیبیا به آیت الله رییسی


روسای جمهور سیرالئون و نامیبیا در پیام های تبریک جداگانه، پیروزی آیت الله رییسی در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روسای جمهور سیرالئون و نامیبیا با ارسال پیام های تبریک جداگانه، پیروزی آیت الله رییسی در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

* تبریک رییس جمهور سیرالئون براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در سیرالئون، جولیوس مادابیو رییس جمهور سیرالئون با ارسال پیامی خطاب به آیت الله رییسی، رییس جمهور منتخب، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

  رییس جمهور سیرالئون در این پیام  با اشاره به شایستگی های آیت الله رییسی در سمت قبلی به عنوان رییس قوه قضاییه عنوان کرده است: جنابعالی نقش مهم و سهم بسزایی در جامعه ایران به عنوان یک مقام عالی در کارنامه خود به جا گذاشتید که فراموش نشدنی است.

جولیوس مادابیو با دوستانه و صمیمانه خواندن روابط بین سیرالئون و جمهوری اسلامی ایران ظرف سال های گذشته، تأکید کرده است: مطمئنم که در سالیان پیش رو، روابط خوب موجود بین دو کشور بیشتر تقویت می شود.

رییس جمهور سیرالئون همچنین ابراز امیدواری کرده است که روابط کنونی بین طرفین در سایه همکاری نزدیک و در جهت تامین منافع مشترک دو کشور و دو ملت ادامه یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک روسای جمهور سیرالئون و نامیبیا به آیت الله رییسی

پیام تبریک روسای جمهور سیرالئون و نامیبیا به آیت الله رییسی