مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-08فناوري

روستاهای ابرکوه از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از برخورداری جمعیت بالغ بریکهزار نفری روستای خرم آباد بخش بهمن ابرکوه از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایداری خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از برخورداری جمعیت بالغ بریکهزار نفری روستای خرم آباد بخش بهمن ابرکوه از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایداری خبر داد.

محمدرضا پاکدل در این خصوص تصریح کرد: با توجه به افزایش مصرف داده ناشی از شرایط کرونایی مخصوصاً برای آموزش مجازی دانش آموزان، برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنین روستاها به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به ایجاد سایت جدید تلفن همراه بود که در همین راستا سایت جدیدی با تکنولوژی نسل دوم و سوم موبایل در روستای خرم آباد بخش بهمن ابرکوه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی(USO) برنامه ریزی و اجرا شد.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، این روستا با جمعیت بالغ بر 1000 نفر از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.

این مسئول در ادامه یادآور شد: از سال گذشته بیش از 500 مورد بازدید مستمر حضوری از روستاهای استان در کنار نظارت های سیستمی صورت گرفته که با انجام این بازدیدها و پیگیری ها، وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای ابرکوه از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند

روستاهای ابرکوه از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند