مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-08اقتصادي

قطعی برق ضربات جبران ناپذیری به کشور وارد می کند


مدیر کل امور استان های وزارت صمت گفت: در شرایط کنونی بزرگ ترین مشکل واحدهای تولیدی، بحث قطعی برق است که ضربات جبران ناپذیری را به تولید کشور وارد می کند و باعث می شود بازارهای جهانی را از دست بدهیم.

- ایرج حسن پور، در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چدن اصفهان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از نامگذاری امسال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری، بلافاصله کارگروه های ویژه ای با دستور وزیر صمت تشکیل شد و معاونان و مدیران این وزارتخانه ماموریت پیدا کردند تا در بازدید از استانها، وضعیت تولید صنایع را از نزدیک رصد کنند و مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا برخی از اختیارات به سازمان های صمت در استان ها تفویض شده تا مشکلات واحدهای صنعتی راحت تر و سریع تر برطرف شود.

مدیر کل امور استان های وزارت صمت خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود، دستگاه های متولی امر تولید، دستگاه های خدماتی و سایر نهادهایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با صنایع در ارتباط هستند باید در راستای کمک به تولید و رفع مشکلات بخش صنعت گام های موثری بردارند.

حسن پور ادامه داد: در شرایط کنونی بزرگ ترین مشکل واحدهای تولیدی، بحث قطعی برق است که ضربات جبران ناپذیری را به تولید کشور وارد می کند و باعث می شود بازارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق ضربات جبران ناپذیری به کشور وارد می کند

قطعی برق ضربات جبران ناپذیری به کشور وارد می کند