مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-08اقتصادي

خاموشی ها را می توان با مصرف بهینه متوقف کرد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد با توجه به افزایش بی سابقه مصرف برق طی روزهای اخیر که به دلیل گرمای شدید هوا اتفاق افتاده است، - ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد با توجه به افزایش بی سابقه مصرف برق طی روزهای اخیر که به دلیل گرمای شدید هوا اتفاق افتاده است، مدیریت بار مصرف برق در نقاط تحت مدیریت توزیع برق شیراز متناسب با جدول زمانبندی اتفاق می افتد.

جلال زراعت پیشه پنجشنبه 17 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده توسط در جلسه 15 تیرماه در مرکز ملی راهبردی شبکه برق کشور گفت: در این جلسه مقرر شد واحدهای صنعتی همکاری بیشتری را به عمل آورده و با کاهش مصرف برق و اجرای طرحهای متعدد نظیر طرح تعطیلات تابستانی، در دو الی سه هفته آینده زمینه استفاده بیشتر مشترکین خانگی از انرژی برق فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بر هم خوردن تراز تولید و مصرف اعمال خاموشی های نوبتی در قالب طرح مدیریت بار انرژی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

مدیرعامل توزیع برق شیراز گفت: در صورت اجرایی شدن طرح مدیریت بار، خاموشی های نوبتی طبق جدولی که قبلا اطلاع رسانی شده بود، در مناطق مختلف حوزه عملکرد این شرکت اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ها را می توان با مصرف بهینه متوقف کرد

خاموشی ها را می توان با مصرف بهینه متوقف کرد