مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-08اقتصادي

صرفه جویی در انرژی با استراتژی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مطابق با قوانین و مقررات و بر اساس رسالت اجتماعی یکی از وظایف دستگاه های اجرایی تلاش برای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها و محیط های اداری است، - سید محسن حمزه لو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به کاهش مصرف برق در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به قانون و ضوابط ارائه شده از سوی محدود استفاده شود و بعد از تعطیلی ادارات تمام لوازم برقی خاموش و از برق کشیده شود.

حمزه لو یادآور شد: برای تعدیل روشنایی محوطه ادارات سعی شده است پروژکتورهای پر مصرف تعویض و برای روشنایی محوطه زمانبندی مناسب انجام و لامپ های کم مصرف استفاده شود.

وی تصریح کرد: برای فرهنگ سازی و کاهش مصرف برق به همکاران توصیه شده است در هنگام روز از نور طبیعی استفاده کنند و در راستای بهره مندی بهتر سیستم سرمایشی در درجه مناسب محیط تنظیم و برای روشنایی اتاق ها از لامپ های کم مصرف استفاده شود.

این مقام مسوول عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل مشکل به وجود آمده در خصوص برق بسیاری از بیمارستان ها، کارخانجات و کارگاه های تولیدی دچار مشکلات عدیده ای شده اند بنابراین توصیه می شود برای کاهش مشکلات همگی در راستای رسالت انسانی و اجتماعی اقداماتی در خصوص کاهش مصرف انجام داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی در انرژی با استراتژی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

صرفه جویی در انرژی با استراتژی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی