مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-08اقتصادي

مشکلات کشوری مالیات دامن گیر تولیدگنندکان یزدی


در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصصوی که با حضور نمایندگانی از اداره مالیات کشور و اتاق اصناف ایران برگزار شد، مسئولان یزدی از رفع مشکلات استانی و در حیطه اختیارات خبر دادند و نسبت به رفع نشدن مشکلات کشوری گلایه کردند.

- محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که روز گذشته در اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، با بیان این که خوشبختانه تعامل خوب اداره مالیاتی استان با صنایع و تولیدکنندگان در یزد را مورد تایید است، گفت: این موضوع می تواند زمینه رفع مشکلات را فراهم کند.

وی افزود: مباحثی که در سطح استان قابل رفع و حل و فصل بودند، پیگیری شده اما برخی مسائل کشوری است و انتظار می رود که سازمان امور مالیاتی تولیدکنندگان و صنعتگران را مورد ملاحظه بیشتری قرار دهند.

استاندار یزد با بیان این که در استان یزد با همکاری و همراهی و تعامل نمایندگان استان امکان استفاده از ظرفیت این مجمع وجود دارد، تصریح کرد: اراده سازمان امور مالیاتی در این زمینه هم اهمیت بالایی دارد.

لزوم شفاف سازی در مالیات محمدصالح جوکار رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این که اگر بحث مالیات شفاف شود و درست اخذ و هزینه شود، واقعا تولیدکنندگان خود راغب به پرداخت مالیات هستند، گفت: در مجلس نهم کل مالیاتی که استان یزد پرداخت می کرد 120 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشوری مالیات دامن گیر تولیدگنندکان یزدی

مشکلات کشوری مالیات دامن گیر تولیدگنندکان یزدی