مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-08سياسي

آقای روحانی! نابلدی و بی تدبیری دولت را به پای تحریم ننویسید


رییس جمهور که در روزهای پایانی عمر دولت برای توجیه بی تدبیری و سوءمدیریت دولت خود اظهارات عجیب و غریب کم نمی گوید و البته با کم رویی مثال زدنی همچنان برای خود کارنامه و دستاورد می سازد، - گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: حجت الاسلام روحانی رییس جمهور که در روزهای پایانی عمر دولت برای توجیه بی تدبیری و سوءمدیریت دولت خود اظهارات عجیب و غریب کم نمی گوید و البته با کم رویی مثال زدنی همچنان برای خود کارنامه و دستاورد می سازد، از دوران طلایی اقتصاد کشور طی 50 سال گذشته در دوران تحت مدیریتش سخن می گوید و مابقی مشکلات کشور را به گردن تحریم و مشکلاتی برای مردم ایجاد شود، اظهار داشت: در مورد کمبود برق در کشور باید ریشه مشکلات را بشناسیم.

مقصر قطعی برق هم یا تحریم است یا FATF! رییس جمهور با تاکید بر اینکه برای دستیابی به نتیجه مطلوب و موفقیت در حوزه های مختلف باید سرمایه گذاری لازم صورت گیرد، گفت: بدون سرمایه و با دست خالی نمی توان کاری انجام داد و امروز باید برای مردم توضیح داده شود که مشکل چیست و چرا نمی توانیم به اندازه کافی سرمایه وارد بازار کشور کنیم.

روحانی با بیان اینکه امروز 200، 300 میلیارد دلار طرح آماده بزرگ در کشور برای سرمایه گذاری درحوزه های مختلف زیر ساختی و توسعه ای از جمله آب داریم که مطالعات آن صورت گرفته و حتی جانمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! نابلدی و بی تدبیری دولت را به پای تحریم ننویسید

آقای روحانی! نابلدی و بی تدبیری دولت را به پای تحریم ننویسید