مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-08سياسي

ارزیابی آمادگی دستگاه های امدادی و خدمات رسان ابرکوه در مانور لحظه صفر


دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه گفت: مانور لحظه صفر امداد و نجات جاده ای با هدف سنجش آمادگی و ارزیابی عملکرد دستگاه های امدادی و خدمات رسان در حوادث رانندگی، - ایسنا/یزد دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه گفت: مانور لحظه صفر امداد و نجات جاده ای با هدف سنجش آمادگی و ارزیابی عملکرد دستگاه های امدادی و خدمات رسان در حوادث رانندگی، برگزار شد.

مسلم غلامزاده مهرآبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام خبر فوق، اظهار کرد: این مانور در محور فراغه- ابرکوه نرسیده به زندان باز با موضوع امداد و نجات جاده ای راس ساعت 19:40 دقیقه چهارشنبه آغاز و طی آن عملیات اطفا حریق و رها سازی مصدوم از داخل ماشین واژگون شده با حضور دستگاه های امدادی پس از رسیدن در محل حادثه انجام شد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه افزود: فراخوان همزمان دستگاه های امدادی رأس ساعت مقرر از طریق پخش صوت تهیه شده و تماس با تلفن مدیران، از جمله تفاوت های اصلی این مانور نسبت به مانور های مشابه قبل بود که امکان سنجش دقیق زمان رسیدن دستگاه های امدادی را فراهم کرد.

غلامزاده تصریح کرد: در این مانور یک دستگاه خودروی آتش نشانی، سه دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر و خودروی ست نجات هلال احمر، نیروهای انتظامی و پلیس راهور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی آمادگی دستگاه های امدادی و خدمات رسان ابرکوه در مانور لحظه صفر

ارزیابی آمادگی دستگاه های امدادی و خدمات رسان ابرکوه در مانور لحظه صفر