مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-08اقتصادي

«جادوی اعداد» منتشر شد/تکنیک های قیمت گذاری سهام در یک کتاب


کتاب «جادوی اعداد» تکنیک های قیمت گذاری سهام؛ از علم تا هنر نوشته علی صادقی و امیر مهاجر توسط انتشارات لوح فکر منتشر شد.

- ، به تازگی کتاب جادوی اعداد تکنیک های قیمت گذاری سهام؛ از علم تا هنر نوشته علی صادقی و امیر مهاجر توسط انتشارات لوح فکر منتشر شده است.

کتاب شامل 12 فصل است که عناوین آن عبارتست از: 1- اشمیدلن؛ آشنایی با صورت های_مالی 2- چای تخم مرغ؛ تحلیل_ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد 3- کشتی فضایی؛ تحلیل نسبت های_مالی کلیدی 4- پاراسلوس؛ تحلیل نسبتهایثبات مالی 5- جنگ بالشت ها؛ تحلیل حقوقصاحبانسهام 6- سوسک های تپل کبابی نسبتهای_نقدینگی 7- بنیامین گراهام؛ مدلهای_تجاری 8- مستر پورتر؛ تحلیلکسبو_کار 9- گاو شیرده و ستاره ها؛ تحلیل_استراتژی 10- استاد راکفلر ؛سیاست های توزیع سود 11- کلبی مسلک؛ قیمت گذاری سهام 12- اعلیحضرت وارن بافت؛ استراتژی های سرمایه گذاری روی سهام نویسندگان این اثر در مقدمه کتاب آورده اند: از مهم ترین سوالاتی که این روزها با اوج گرفتن حضور عموم مردم در بازار بورس و خرید و فروش سهام شرکت های بورسی به وضوح در محافل مختلف شنیده می شود این است که آیا سهم فلان شرکت آنقدری که معامله شد می ارزید؟ چه آینده قیمتی می توان برای آن پیش بینی کرد؟ و اینکه با توجه به پیچیدگی علم مدیریت مالی، آیا این امکان برای عموم مردم وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جادوی اعداد» منتشر شد/تکنیک های قیمت گذاری سهام در یک کتاب

«جادوی اعداد» منتشر شد/تکنیک های قیمت گذاری سهام در یک کتاب