مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-08اقتصادي

حمایت شغلی از 74 معلول در گرگان/ کارفرمایان پشتیبانی می شوند


مدیر مرکز پشتیبانی شغلی معلولان بهکوش گرگان از فراهم آمدن 74 شغل برای افراد دارای معلولیت در این شهرستان خبرداد و گفت: از کارفرمایان با پرداخت تسهیلات و غیره حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قاسمی ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: مرکز پشتیبانی شغلی معلولان بهکوش در گرگان از سال 96 افتتاح شده و بیماران اعصاب و روان، ناشنوا و افراد دارای اختلالات بینایی، جسمی و حرکتی و معلولان ذهنی را پوشش می دهد.

مدیر مرکز پشتیبانی شغلی معلولان بهکوش گرگان افزود: در افراد دارای معلولیت شغل یک هویت و نه یک درآمد است و باعث بالا رفتن کیفیت زندگی، اعتماد به نفس، انگیزه و ازدواج و غیره برای یک فرد می شود.

وی بیان کرد: افراد دارای معلولیت از طریق سازمان بهزیستی به ما معرفی شده و ما به دنبال یافتن کار برای آنها هستیم و بعد از آن فرد یک بازه زمانی یک الی سه ماه را به عنوان کارورزی در آن شرکت مشغول فعالیت می شود.

قاسمی اضافه کرد: در حال حاضر 74 نفر از طریق این مرکز مشغول به کار شده که 35 نفر خانم و 39 نفر آقا هستند که شامل بیماران اعصاب و روان یک نفر، جسمی و حرکتی 35 نفر، ناشنوا 17 نفر، نابینا هشت نفر و ذهنی 13 نفر را هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شغلی از 74 معلول در گرگان/ کارفرمایان پشتیبانی می شوند

حمایت شغلی از 74 معلول در گرگان/ کارفرمایان پشتیبانی می شوند