مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-08سياسي

آمل تنها شهر غیرمرکز استان کشور در اجرای شهر هوشمند/ اجرای 31 کیلومتر فیبرنوری


با همکاری شهرداری در اجرای 31 کیلومتر فیبر نوری، آمل تنها شهر غیر مرکز استان در کشور است که پیشتاز شهر هوشمند خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری آمل، مدیرعامل شرکت ایرانسل کشور شامگاه چهارشنبه با حضور در شهرداری آمل با علیرضا شریعت فرماندار ویژه و معاون استاندار مازندران، سیدحمید هاشمی شهردار آمل، مسؤولان شهری، شورای اسلامی و شهرداری آمل با هدف اجرایی شدن فیبر نوری و ایجاد زیرساخت شهر هوشمند دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرعامل ایرانسل کشور در این نشست با اشاره به همکاری تنگاتنگ شهرداری آمل، این شهر را به عنوان شهر هوشمند، پیشتاز شهرستان های کشور دانست و با قدردانی از همکاری مطلوب فرماندار ویژه و پیگیری مستمر رییس و اعضای شورای شهر در راستای اجرای فیبر نوری و زیرساخت شهر هوشمند، اظهار کرد: با همدلی مسئولان شهرستان و شهرداری شاهد انجام اتفاق بسیار خوب هستیم و عملیات اجرای 31 کیلومتر فیبر نوری در آمل هم اکنون با پیشرفت 90 درصدی روبرو است.

بیژن عباسی افزود: در آمل زیرساخت هایی مطلوب وجود دارد و با همکاری شهرداری در اجرای 31 کیلومتر فیبر نوری، آمل تنها شهر غیر مرکز استان در کشور است که پیشتاز شهر هوشمند در کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمل تنها شهر غیرمرکز استان کشور در اجرای شهر هوشمند/ اجرای 31 کیلومتر فیبرنوری

آمل تنها شهر غیرمرکز استان کشور در اجرای شهر هوشمند/ اجرای 31 کیلومتر فیبرنوری