مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-08حوادث

‍ حمله به ماموران اورژانس 115 سبزوار در یک نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش


مسئول روابط عمومی اورژانس سبزوار از حمله به مأموران اورژانس در یک نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار به نقل از روابط عمومی اورژانس سبزوار، مسلم فائق نیا اظهارکرد: شب گذشته، تعدادی از اراذل و اوباش در محله صدمه وارد کردند که این موضوع از طریق امور حقوقی اورژانس 115 در حال پیگیری است.

مسئول روابط عمومی اورژانس سبزوار افزود: ساعت 20 و 54 دقیقه روز چهارشنبه 16 تیر 1400، در تماسی با مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی سبزوار اعلام شد که در یک نزاع دسته جمعی در محله صالح آباد، یک نفر مجروح شده است که سریعاً یک واحد امدادی، به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه بر اساس این گزارش، کارشناسان فوریت های پزشکی، فرد مصدوم را که توسط شمشیر و قمه مجروح شده و خونریزی زیادی را داشت در حیاط منزلش اقدامات درمانی از جمله کنترل خونریزی و پانسمان کردند، تصریح کرد: در حین انتقال، اراذل و اوباش طرف دیگر دعوا، برگشته و به سمت مامورین اورژانس و آمبولانس، حمله ور شدند.

فائق نیا با بیان اینکه حمله اوباش، با کمک اهالی محله خوشبختانه صدمه ای به مامورین اورژانس وارد نشد ولی با شمشیر و سلاح های سرد به جان آمبولانس افتاده و صدمات زیادی به شیشه های اطراف و آمبولانس، وارد کردند، یادآور شد: پس از رسیدن پلیس موارد صورتجلسه شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ حمله به ماموران اورژانس 115 سبزوار در یک نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش

‍ حمله به ماموران اورژانس 115 سبزوار در یک نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش