مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-08سياسي

منابع کشور باید در مسیر حل مشکلات مردم قرار گیرد


منابع مادی و فرهنگی کشور باید در مسیر حل مشکلات جامعه قرار گیرد.

- به گزارش، صبح پنج شنبه مراسم اهدای هزار و 400 سری جهیزیه و 20 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسؤولان استان در فرهنگسرای نصرت مشهد برگزار شد.

آیت الله سید احمد علم الهدی در این مراسم، محرومان را ولی نعمتان کشور و انقلاب خواند و اظهار کرد: خیرات و مبرات، مهم ترین عامل ترفیع جایگاه بندگان خدا است.

وی با بیان این که رسیدگی به خلق خدا و امداد به بندگان خداست عامل کمال بندگی است، ادامه داد: نظام اسلامی در پاسخگویی مسؤولان به جامعه باید الگو باشد در حالی که سرکشی از مردم و محرومان در مسؤولان جایی ندارد و استکبارگری مدیران ارشد یک کشور، میراث شوم نظام سلطه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این که منابع مادی و فرهنگی کشور باید در مسیر حل مشکلات جامعه قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: قرارگاه مواسات و همدلی خراسان رضوی در پاسخ به دغدغه مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم حاشیه نشین مشهد مقدس فعال شد که نباید برای آن پایانی تصور کرد.

وی به توزیع بیش از سه میلیون بسته معیشتی و سایر اقلام حمایتی در دوره فعالیت قرارگاه مواسات و همدلی خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: باید شرایطی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع کشور باید در مسیر حل مشکلات مردم قرار گیرد

منابع کشور باید در مسیر حل مشکلات مردم قرار گیرد