مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-08سياسي

10هزارو551 نفر عضوطرح اکرام ایتام کمیته امداد استان هستند


مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان عضو طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان 10 هزار و 551 نفر هستند.

- ، قباد مبشری ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سه ماهه نخست سال جاری، این حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در کهگیلویه و بویراحمد 50 میلیارد ریال کمک نقدی پرداخت کردند.

وی بیان داشت: در کهگیلویه و بویراحمد، هشت هزار و 466 یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوده و از حمایت های این نهاد بهره مند هستند.

مبشری تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، 853 نفر از حامیان عضو در قالب طرح اکرام ایتام کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد جذب شدند.

وی بیان داشت: از این تعداد دو هزار و 741 نفر یتیم و پنج هزار و 725 نفر فرزند محسنین هستند.

مبشری اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و طرح محسنین از موفق ترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به این دو قشر است و حامیان ایتام و فرزندان محسنین، ماهانه کمک های نقدی خود را برای ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان واریز می کنند.

وی افزود: سرانه ماهانه کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب سه میلیون و 940 هزار ریال و دو میلیون و 770 هزار ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10هزارو551 نفر عضوطرح اکرام ایتام کمیته امداد استان هستند

10هزارو551 نفر عضوطرح اکرام ایتام کمیته امداد استان هستند