مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-08سياسي

چرا باید شورای شهر تویسرکان تعطیل باشد؟


امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه یکی از منکرهای شهرستان بسته بودن درب شورای شهر است، خواستار مدیریت فرماندار بر این موضوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی ظهر امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه متن کامل گسترش راهکارهای اجرایی حجاب و عفاف قانون است و سلیقه نیست اظهار کرد: دستگاه های ذیربط موظف به اجرای قانون در حوزه عفاف و حجاب هستند، فرمانداری از دستگاه های مربوطه نظارت بر رعایت هنجارهای اجتماعی به ویژه شئون اسلامی در بحث حجاب و عفاف را بخواهد.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی بر نحوه پوشش گردشگران در مناطق گردشگری نظارت کامل داشته باشد، گفت: متاسفانه گلایه های زیادی از سوی مردم بر عدم رعایت حجاب گردشگران در مناطق گردشگری شهرستان به ویژه در کمربسته شهر سرکان داریم.

امام جمعه تویسرکان از عدم رعایت حجاب و عفاف و اصول اخلاقی در تورهای کوهنوردی در این شهرستان گلایه کرد و افزود: این افراد ضمن الگوسازی برای جوانان، بی تفاوتی نسبت به حجاب و عفاف را در سطح شهرستان ترویج می دهند و حریم ها شکسته می شود درحالی که ما طبق تاکیدات دین اسلام موظف به حفظ و صیانت از حریم ها در جامعه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید شورای شهر تویسرکان تعطیل باشد؟

چرا باید شورای شهر تویسرکان تعطیل باشد؟