مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-08اقتصادي

منابع تأمین آب روستاها خشک شده است / بحران کم آبی در شهرها و روستاها


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: اکثر منابع تأمین آب روستاها در استان اردبیل خشک شده و مشکلات و چالش ها چندین برابر شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: اکثر منابع تأمین آب روستاها در استان اردبیل خشک شده و مشکلات و چالش ها چندین برابر شده است.

اکبری فرد 17 تیر در جلسه مدیریت بحران آب در اردبیل اظهار کرد: امسال با وقوع دو پدیده خشکسالی و کاهش شدید بارندگی ها در زمستان و بهار ما با تنش آبی و نوعی بحران جدی در شهرها و روستاها روبه رو هستیم که به تدریج نمود آن را در زندگی و شرایط اجتماعی به نظاره نشستیم.

وی با بیان اینکه اکثر منابع تأمین آب روستا اعم از چاه ها، چشمه ها و قنوات خشک شده است، تصریح کرد: ما در روستاها برای تأمین آب روستاییان از 279 حلقه چاه، 476 دهنه چشمه، 26 حله قنات و هشت تصفیه خانه آب استفاده می کردیم که بخش عمده ای از این منابع به خط پایان رسیده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل جمعیت تحت پوشش روستایی را 101 هزار خانوار اعلام کرد و افزود: ما در 997 روستای استان تأسیسات آبرسانی داشته و برای روستانشینان ارائه خدمات می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع تأمین آب روستاها خشک شده است / بحران کم آبی در شهرها و روستاها

منابع تأمین آب روستاها خشک شده است / بحران کم آبی در شهرها و روستاها