مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-08بين الملل

تحلیلگر ارشد آمریکایی: بایدن نظامیانمان را از عراق خارج کند


«بردلی بلانکنشیپ» تحلیلگر ارشد و خبرنگار آمریکایی مستقر در جمهوری چک، از جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده خواست که نظامیان آمریکایی را از عراق خارج کند و به کشور برگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که  طی هفته های اخیر خروج نظامیان آمریکا از پنتاگون پیش از این اعلام کرده بود که ایالات متحده معتقد است، توجیه کامل قانونی برای انجام چنین حملات (تلافی جویانه ) ای را دارد .

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پیشتر درباره تجاوز 27 ژوئن (ششم تیر ماه) آمریکایی ها به مواضع گروه های مقاومت در مناطق مرزی عراق و سوریه مدعی شده بود: ایالات متحده بنا بر مقررات حقوق بین الملل در جهت حق دفاع از خود عمل کرد.

این حملات برای رفع تهدید ضروری بودند.

رییس جمهور این اقدام را برای حفاظت از پرسنل ایالات متحده در عراق انجام داد .

بردلی بلانکنشیپ در یادداشت خود با رد اظهارات سخنگوی پنتاگون نوشت: این یک استدلال شل و ول است چرا که ایالات متحده و متحدانش در حال اشغال غیرقانونی این دو کشور مستقل (عراق و سوریه) هستند.

اینجا فقط بحث محکوم کردن کل اشغالگری های نظامی ایالات متحده در اطراف و اکناف جهان نیست بلکه مشاهده عین واقعیتی است که هم بغداد و هم دمشق به طور واضح اعلام کرده اند از حضور نظامیان ایالات متحده و ائتلافش استقبال نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر ارشد آمریکایی: بایدن نظامیانمان را از عراق خارج کند

تحلیلگر ارشد آمریکایی: بایدن نظامیانمان را از عراق خارج کند