مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-08پزشكي

کمبود دارو و کیت تشخیص کرونا در سیستان و بلوچستان


سیستان و بلوچستان در زمینه دارو و کیت های تشخیص کرونا کمبود دارد که از همین جا از دوستانمان در سراسر کشور درخواست می کنیم ارسال کیت تشخیص کرونا را به این استان در اولویت قرار دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: سیستان و بلوچستان در زمینه دارو و کیت های تشخیص کرونا کمبود دارد که از همین جا از دوستانمان در سراسر کشور درخواست می کنیم ارسال کیت تشخیص کرونا را به این استان در اولویت قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا قوسیان 17تیرماه در نشست تحویل کمک های بشر دوستانه هلال احمر به سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در هفته های اخیر این استان درگیر شیوع جدیدی از بیماری کووید 19 است که از اسفندماه سال قبل احساس خطر در کشور به واسطه ارتباطی که با پاکستان و هند داشتیم از این منطقه وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه در موضوع قرنطینه جمعیت هلال احمر و دانشگاه های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان در مرزها اقدامات مثبتی را انجام دادند افزود: از خیریه های متعددی که دست به دست هم دادند تشکر می کنیم و اکنون شاهد هستیم دومین محموله کمک های آنان به استان وارد شده و انشاءالله این فرایند ادامه خواهد داشت و تمامی این امکانات که توسط خیران آورده شده در میان مردم شهرهای مختلف منطقه توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو و کیت تشخیص کرونا در سیستان و بلوچستان

کمبود دارو و کیت تشخیص کرونا در سیستان و بلوچستان