مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-08ورزشي

نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد ناشنوایان در قهرمانی جهان ترکیه


در پایان رقابتهای قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان که در رده سنی بزرگسالان در ترکیه برگزار شد، تیم ایران با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز نایب قهرمان این رقابت ها شد.

- در پایان رقابتهای قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان که در رده سنی بزرگسالان در ترکیه برگزار شد، تیم ایران با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز نایب قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بخش بزرگسالان امروز پنجشنبه 17 تیر در استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان ایران با کسب 2 مدال طلا ، 3 نقره و 3 برنز نایب قهرمان این رقابت ها شد و تیم های ترکیه و قزاقستان در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.

در این رقابتها حسین نوری در وزن 74 کیلوگرم و حمیدرضا کنعانی در وزن 79 کیلوگرم به مدال طلا ، محمد سیاهوشی در وزن 57 کیلوگرم، فرود حجتی در وزن 70 کیلوگرم و محسن منوچهر در وزن 92 کیلوگرم به مدال نقره و کیوان رستم آبادی، حسین دریکوند و حسن مدانلو در اوزان61، 86 و 97 کیلوگرم به مدال برنز قهرمانی جهان دست یافتند.

در وزن 57 کیلوگرم محمد سیاهوشی در دور اول 10 بر صفر کشتی گیر اوکراین را شکست داد، در دور دوم حریف قزاقستانی را 10 بر صفر مغلوب کرد و در دور سوم با همین نتیجه کشتی گیر روسیه را شکست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد ناشنوایان در قهرمانی جهان ترکیه

نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد ناشنوایان در قهرمانی جهان ترکیه