مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-08فرهنگي

توزیع بیش از 7000 جلد کتاب در میان جوامع هدف استان ایلام


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در سه ماه اول سال جاری، بیش از 7 هزار جلد کتاب در میان جوامع هدف توزیع و اهدا شده است.

- عمران خودآموز در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: خوشبختانه سیستم توزیع و اهدای کتاب توسط کتابسرا در این اداره کل با شناسایی جوامع هدف و مخاطبان واقعی به طور منظم با هدایت و نظارت اداره کل اقدامات مناسبی در این راستا انجام داده و کتاب های اهدایی در سطحی گسترده در میان مخاطبان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: شناسایی جوامع هدف که شامل ادارات دولتی، مؤسسات فرهنگی، سازمان های مردم نهاد، کانون های فرهنگی مذهبی مساجد و حسینیه ها بخش های خصوصی، مؤسسات خیریه، مراکز فرهنگی، کتابخانه های شخصی و مجتمع های آپارتمانی، روستاها و عشایر، جام باشگاه های کتابخوانی و.

از دغدغه های ما در توزیع هدفمند و اصولی و با برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام (مجری فعالیت های کتاب محور در استان) و نظارت معاونت امور فرهنگی و واحد کارشناسی چاپ و نشر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در ماه های آینده جهت ارزیابی و رصد فعالیت های کتابخوانی همکاران مان در اداره کل و مؤسس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 7000 جلد کتاب در میان جوامع هدف استان ایلام

توزیع بیش از 7000 جلد کتاب در میان جوامع هدف استان ایلام