مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-08سياسي

تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت دارند


با توجه به آغاز موج پنجم شیوع کرونا، تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت داشته و  فعالیت گروه های شغلی 2، 3و 4 ممنوع خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه به آغاز موج پنجم شیوع کرونا، تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت داشته و  فعالیت گروه های شغلی 2، 3و 4 ممنوع خواهد بود.

  محمود بنانژاد در خصوص فعالیت گروه های شغلی با اعلام قرمز شدن شرایط کرونایی در مشهد اظهار کرد: با شروع موج پنجم انتشار ویروس کرونا و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا تنها گروه شغلی یک در شهر مشهد امکان فعالیت داشته و فعالیت مشاغل گروه های 2 ، 3 و 4 ممنوع است.

وی افزود: از تمامی واحدها و تشکل های صنفی و دیگر گروه های اجتماعی و دستگاه های مرتبط انتظار می رود در جهت جلوگیری از پیشروی بیش از پیش و انتشار ویروس کرونا در سطح جامعه هرآنچه در توان دارند را به کار بسته و با جدیت و توجه خاص نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزند تا موجبات قطع زنجیره انتقال این ویروس را در جامعه فراهم آورند.

رییس اتاق اصناف مشهد یادآور شد: واحد بازرسی و نظارت اصناف با تشدید بازرسی، نظارت، برخورد قاطع با واحدهای خاطی را در دستور کار خود خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت دارند

تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت دارند