مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-08ورزشي

شهید سعید مجیدی یک الگوی کامل برای جوانان است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: شهید سعید مجیدی امروز به عنوان یک الگوی کامل برای جوانان و خصوصا ورزشکاران در اختیار است و ما وظیفه داریم این الگو را به جامعه معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در دیدار با خوبی شناختند و برای انجام وظیفه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و لذا شهدا السابقون هستند که برای رسیدن به کمال و بهترین جایگاه در نزد خداوند سبقت گرفتند.

وی افزود: قدرت شفاعت مهمترین نعمتی است که خداوند به شهدا عطا کرده که می توانیم با توسل به این عزیزان از آنها درخواست سعادت و کمال داشته باشیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: امنیت پایدار و مثال زدنی امروز ایران اسلامی برگرفته از حماسه سازی ها و شهادت طلبی شهدایی همچون شهید مجیدی است که با مجاهدتشان بزرگترین گام برای اعتلای اسلام برداشتند.

کریمی ادامه داد: شهید مجیدی در کنار شخصیت ولایت پذیری و دینی و انقلابی آن یک ورزشکار با اخلاق و با روحیه ای جهادی بود که از دل یک خانواده متدین رشد و تربیت شده بود.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و مسئولیت پذیری در برابر ارزشهای دینی همواره در سیره شهید مجیدی موج میزد و در عرصه ها و میدانهای مختلف بهترین عملکرد را ازخود برجای می گذاشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سعید مجیدی یک الگوی کامل برای جوانان است

شهید سعید مجیدی یک الگوی کامل برای جوانان است